Kampania prezentująca Małopolskę jako region o dużym potencjale inwestycyjnym - zarówno pod kątem kapitału ludzkiego, infrastruktury, położenia oraz prowadzonych w regionie działań i podejmowanych inicjatyw.
W realizowanych działaniach podkreślano wszystkie aspekty mogące mieć wpływ na zainteresowanie potencjalnych inwestorów Małopolską. Zachęcano przedsiębiorców do skorzystania z szerokiego wsparcia w ramach działalności eksportowej, a inwestorów do realizacji inwestycji w regionie.
Cele kampanii:
- zainteresowanie ofertą eksportową (m.in. możliwością udziału w targach, spotkaniach B2B, misjach) małopolskich przedsiębiorców,
- promocja potencjału inwestycyjnego województwa małopolskiego,
- promocja gospodarcza województwa małopolskiego,
- wzrost świadomości istnienia i rozpoznawalności marki „Centrum Business in Małopolska”,
- zwiększenie liczby unikalnych użytkowników strony www.businessinmalopolska.pl, gdzie zawarte są m.in. informacje o ofercie dla przedsiębiorców,
- edukacja przedsiębiorców i przedstawicieli JST.
Grupa docelowa:
Kampania skierowana głównie do przedstawicieli sektora MŚP z województwa małopolskiego, którzy planują rozpocząć lub poszerzyć swoją działalność eksportową i potencjalnie mogą być zainteresowani działaniami zaplanowanymi w projekcie oraz do inwestorów, zainteresowanych potencjałem inwestycyjnym Województwa Małopolskiego, w tym inwestorów zagranicznych. Adresatami działań są również przedstawiciele JST z Małopolski, odpowiedzialni za przygotowanie oferty inwestycyjnej na swoim terenie.