Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to globalna inicjatywa, mającą na celu promowanie idei „bycia przedsiębiorczym”, w szczególności wśród młodych ludzi.
Rokrocznie – przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes, pracownikami szkół wyższych, gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
W 2017 roku odbyła się ósma edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.
Przedsięwzięcie zostało zorganizowane w 18 miastach regionu tj. Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Brzesku, Oświęcimiu, Kętach, Wadowicach, Andrychowie, Myślenicach, Zatorze, Limanowej, Sułkowicach, Skawinie, Gorlicach, Nawojowej, Nowym Targu i Chrzanowie.
ŚTP 2017 w liczbach:
- 40 instytucji partnerskich
- 11 tys. uczestników
- 18 miast i miejscowości w Małopolsce
- 250 wydarzeń
Działania promocyjne w 2017 roku:
W celu zachęcenia Małopolan do udziału w wydarzeniach ŚTP wykorzystano szereg działań o charakterze marketingowym i PR-owym, m.in. poprzez własne strony internetowe, media społecznościowe, działania partnerów medialnych, płatną reklamę (radio, outdoor).
Materiał filmowy:
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce